downstairs

22 Mart 2009 Pazar

Çöz

Eh bırakamıyorum..
Dün d&r'dan aldım 2 tane eureka 3d puzzle

Tuvalette,ofiste,bahçede,tv izlerken..
Çözemedikçe kendi beyniyle ters düşüyor insan.
Bu puzzle'ların çeşitli zorluk seviyeleri var,
* = Tricky
** = Difficult
*** = Dilemma
**** = Unbelievable
Seçtiklerim 2 adet Dilemma.Arkadaş tavsiyesi dinleyip 'Difficult' seviyesi almadım, - hemen çözerim sıkılırım' diyerekten.
Az önce alttaki fotoğrafta gördüğünüz şeyin hakkından geldim, ama tamamen şansa.Sonra tekrar eski haline getirip babama pasladım,sıyırmak üzere..
Bu arada bunları çözdükten sonra , karıştırmasıda ayrı bir dertmiş onuda farkettim.
Zincirli olan ise tam baş belası,artık onla uğraşmaktayım.
Sevdim ben bunları.Zincirliyi çözüp bikaç tane daha dilemma alıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder