downstairs

3 Mart 2009 Salı

Fazla Kızdırmayın !

iki sene önceki mayfest'te tanıştım kendisiyle, italyan stili takım elbisesi ve ferhat göçer kulaklığıyla son derece asil duruyordu. güneşin altında gebermiştik ve bahçede sadece foster marka dandik bira satılıyordu. efes gençliği olarak bu işe son vermek gerekiyordu.artık ufak çanta modası geçmişti, iri çantalar her iki kızın birinde vardı ve yanımda bulunan iki kızdan iri çantalı olanını alıp okulun karşısındaki büfeye - serdar- doğru ilerledim. güzel kalça hareketleriyle kimseye sürtünmeden geçtim bahçeden ,kartımı basıp çıktım okuldan iri çantalı kızla. serdar'ın suratı herzamanki gibi manasız bir gülümseme içindeydi. en kıymetli müşterilerinden biri içeri girdiği için son derece sıcak karşıladı beni. iki üç dakika sohbetten sonra alışverişimizi tamamladık ve çantanın içine tam 12 tane kutu efes sığdırmayı başardık. bir sonaki aşama içeri sorunsuzca girmekti, turnikeye yaklaştıkca içimde yakalanma hissi ağır basmaya başladı, ama eğer yakalanırsak yanımdaki iri çanta sahibi kızı tanımamaya yemin etmiştim , ve sorunsuzca bahçeye geçtik, neyseki bizimkiler bir gölgelik yer bulabilmişlerdi, çantadan tek tek biraları çıkardık,büyük bir zevkle açarken tepemizde bitiverdi gökhan abi. bu yaptığımızın yanlış olduğunu kibar bir dille belirtti,bizde söz dinledik , beş adet boş foster bardağı alıp efesleri içine boşalttık.

gökhan abi iyidir,hoştur,damarına basarsanız evrim geçirip kabusunuz olabilir.

internetten gazete manşetlerine göz atarken vakit'te denk geldi.

eline sağlık diyorum,iki tanede çaksaydın ağzına.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder