downstairs

2 Mart 2009 Pazartesi

Ne oldu ?


sabah gözümü açtığımda yaptığım en büyük zevk , ayakla yorganı yere yapıştırma olmuştur ortaokuldan beri , hiç üşenmeyip gecenin bi vakti hazırladığım vodka-limon-tonic muhteşem üçlüsü her ne kadar uyuşukluk hissi versede , yine en büyük zevkimden mahrum edemedi beni.
Evin içinde anlamsız bir hareketlilik vardı , oysaki çok alışıktım uyandığımda kimsesizliğe.
Anne-Baba ikilisi geç kalmışcasına hareketlerini sorgulamadan duş faslına girdim , duş esnasını es geçiyorum erotikliğin luzümü yok ama ısrarla palmolive-duş jeli ni tavsiye ediyorum ( mavi olanı). Duştan çıktığımda alışık olduğum sessizliğin içinde kendimi bulup vakit kaybetmeden ntv spor- spor servisi'ne kilitlendim , ama mehmet demirkol yine beni soğuttu kapattım. Üstümü giyindiğim esnada fıstık ezmesi sık kullanılan eşyalar rafımdan bana gözkırptı , fıstık ezme'min bana aşık olduğunu düşünüyorum , hemen hakkını verip dört çorba kaşığını bayıla bayıla yutup evden çıktım.
Önemli birgün tabi , radikal karalar alıp elimizde materyalleri ortaya çıkarma , fikir paylaşma ve ufak icraatlara geçme günü.Immo Guitti herzamanki gibi rötarlı geldi , bahaneleri tanıdıktı , bundan öncede olduğu gibi bahane(?) lerine şaşırmış gibi yaptım , ortamı germedim.
-biz iki arjantin alalım- diyerek start butonuna bastım.

+ aşk konularına girilmedi
+ politika konuşulmadı
+ dört biradan sonra - abi bitane daha versene- denmedi
+ dönüşte -gel bahçede otururuz biraz- denmedi
+ adam gibi evlere gidildi

1 yorum: