downstairs

31 Mart 2009 Salı

Odunlarımı Parçalarken

Hava ne güzel,kuşların bazıları pike yapıyor gökyüzünde,bazıları tepemde asma'da, üzümler daha çıkmamış,kabak gibi ortada sevişen kuşlar...
Elimdeydi balta.

Keserim topunuzu lafını çok duydum mahallede,ama birgün benimde keserim topunuzu lan diyeceğim aklıma gelmezdi o keserim diyen amcaya içimden NAH!dediğim günlerde.
Salıncakta yatarken üzerimden geçip büyük gürültüyle duvara çarpmasaydı,sevişen kuşlar kaçmasaydı söylemezdim.Topu kesme taraftarı amcalarında bozular huzurlarını anlıyorum biraz ama daha o amcaların yaş seviyesine gelmeden onlarla eş değerde sinirleniyorum bunu çözemiyorum,çiçeklere basma uyarısını atıp,çiçeklere basmasını bekledim bahçeye giren çocuğun,salıncağımıda ittirttim iki tur.Kuşlar geri geldi...
Balta elimde,waffle'ı çıkardım ilk önce ,iki hamlede parçaladım,arabada ilk öpüşmeyide az hamlede parçaladım,biz şimdi sevgilimiyiz dediğin masum ifadeyi tek hamlede götürdüm bebeğim,bana fırlattığın telefonu zor parçaladım,ama havuzda parmaklarında oluşan kalbi elimle kırdım. Ben parçaladıkça odunlar bitmiyordu,kalınlı inceli birçok odunum var bahçemde.
yoruldum..salıncağa yattım,
kuşlar gitmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder