downstairs

2 Mart 2009 Pazartesi

Flash Tv izlemek için tek neden


16.45 evet sadece 16.45'te flash tv açılmalıdır, çünkü bu saatte başlar Tatlı Hayat.
en tehlikeli saati ise ...
hergün kanalları gezerken denk geldiğim Tatlı Hayat'ın tam yayın saatini öğrenmek için ziyaret ettiğim flash tv'nin internet sitesinin yayın akışı bölümünde, bir dönem düzenli aralıklarla rüyalarıma girip ''sen daha aşık değilsin''! ''ben sana aşık olduğun zaman söylerim'' gibi telkinlerle kız arkadaşımı kaybetme korkusunu bana rüyalarımda yaşatan semra'nın fotoğrafını görüp o korku dolu gecelere geri döndüm , o korku dolu gecelerin ikinci durağı ankaralı yasemin ile evlenmek zorunda kalıp , ankaralı turgut tarafından -misket- oynamaya zorlandığım dakikalardı.
işte bu kabus dolu geceleri bana hatırlatan o yayın akışı listesidir.
ve bu listenin içinde olmayı zerre haketmeyen Tatlı Hayat.
(belirttiğim saat dışında flash tv, izlemek insan beyninde tedavisi zor ,kalıcı hasarlar verir)
bir yanda;
Haluk Bilginer
Türkan Şoray
Çolpan İlhan
Neco
Celal Kadri Kınoğlu

diğer yanda; kolbastıcılar,semra'lar,fıkralar,yasemin'ler turgut'lar

1 yorum:

  1. bu bilgiyi ogrendigim iyi oldu.. merak ediyordum yayın saatlerini ama flashtv'nin sitesine girmek aklıma gelmemisti hic, belki de goze alamamıstım o tehlikeyi, girip de yalcın cakır'ı ve o umutsuz acı dolu bakıslarını gormek de var isin ucunda :)

    YanıtlaSil