downstairs

10 Mart 2009 Salı

Yapma bunuuu


Kızıyorum sabahları dışardan gelen çocuk seslerine,panjurları sıkı sıkı kapamanın fayda etmiyceğini bile bile hem ışık girmesin hemde çocuk sesi girmesi içeri diye sıkı sıkı kapatıyorum.Uykumun en güzel yeri sabahları, bir ayağım içeride diğerisi yorganla sevişirken,bir elim mutlaka yastık altında oluyor.Normal şartlarda uyuşması gerekmez mi?Nasıl bir yatış stilidir çözemedim.Geçen gece saat 03'de haftasonu buluşmasını onayladığıma dair mesajı yolladım biricik nz'ıma.Sonra bir mesaj okudum,annem'de bekliyor,et yapıcakmış..

iyiymiş diyorum anlamsız telefona bakışlarımla,et ne alaka diye sorgulamak hevesi geliyor sabah,yatağın içinde kobra misali arıyorum telefonu,bingo ! popomun yan tarafında durmakta kendileri hala.mesajları kontrol ediyorum ,etli mesajı bulmak için,ama yok..rüyamda görmüşüm,bu nasıl bir midedir ki et yiyeceğini mesajda okusun.Değişik birşey daha oluyor, nz'la geçen süpersonik haftasonunun akşamı eve geldiğimde ev ahalisi bahçede mangal sefası sürüyor,mangalda kanat ve et,rüyaların bir mesaj verdiğini,geleceği gösterdiğini düşünmeye başlıyorum,elimde olmadan.Dün de akvaryumda balıklarıma yem atıyordum, yemler kelebek şeklinde,sonra lan bu işte bir gariplik var,kesin rüya bu diyor uyanıyorum.Diyorum bi su içeyim,sıkıntılı rüyalar ardından yaptığım tek şey.Kalkıcam kalkamıyorum,nasıl bir ağırlık var üzerimde,sanki üzerimde benden on tane daha var.Tam kalktım kendimi yere attım dudağım kanadı,kanı sildim elimle.Gözümü açtım.. oha be olm, rüya içinde rüya görülürmü !

Garip oldum bu aralar. Nedeni sensin,birde süper lotonun ikramiyesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder